Subject: Suunaviit Paldiskis Alexela tankla ristmikul
From: "Ave Lomp" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Cc: "Dmitri Shabanov" <[email-masked]>, "Peeter Ojasaar" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 12:21:58 +0300

Tere,

Pöördun teie poole laevandusettevõttest DFDS järgneva murega, võimalusel
muuta natuke ühte suunaviida märki Tallinna mnt-Leetse tee ristmikul.
Põhjuseks on see, et Paldiskis asub 2 sadamat, millest saab laevaga
Kapellskäri, aga suunaviit saadab mõlema sadama kliendid ristmiku pealt
ühte sadamasse.

Klientide üsna tihe tagasiside on, et meid on keeruline üles leida.

Pildid on võetud Google map-ist. Märk ristmikul tähistatud punase sõõriga.

Esimene suunaviit näitab ilusti, et mõlematest sadamatest saab
Kapellskäri:

Teine suunaviit on veel sadamate nimedega:

Ja kolmas suunaviit suunab Kapellskär vasakule, siit meil kliendid satuvad
segadusse ja keeravad vasakule, kuigi ootame neid veel otse.

Kas on võimalik parendada seda viimast teeviita? Lisades nool otse, või
siis ka laevandusettevõtete nimed lisada, kelle kliendid peavad sel
ristmikul Lõunasadamasse sõitma ja kelle omad Põhjasadamasse.

Jäädes ootama teie tagasisidet.

Best regards/Parimate soovidega

Ave Lomp

General Manager Customer service

-----------------------------------

DFDS A/S Eesti filiaal

Lõõtsa 8a, A-torn
11415 Tallinn

Estonia

M:  +372 5887 7373

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

dfds.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.